here we go again..

jahapp! ja e tillbaks! lånat ut datorn några dagar så jag har inte kunnat blogga, men mitt liv står inte still för det heller. 
Möttes av lite intressanta kommentarer, kul att ni intresserar er. :) 
i fredags vilade Sune, svar ja. även förra fredagen. 
Jag jobbar rätt så mycket och jag vet mycket väl om att det inte är det ultimata för en ryttare och hästägare. Men vart ska annars pengarna komma ifrån? Jag har inga föräldrar som pröjsar varenda krona, jag betalar allt själv..  Jag planerar mina dagar väl. vissa dagar är det mer jobb vissa är det inte. 
Och vissa dagar räcker tiden inte till, för jag har en del annat att sköta också. Så en vilodag för hästen, skadar det? 
Kanske någon tycker jag borde sluta? håller verkligen inte med, för hästar är mitt liv och min livsstil. något jag mår förjävla bra utav och vill fortsätta med. 
Träningen trappas nu ner på honom inför december. som jag har inplanerat varje år. En lugnare tid under 20 dagar med skritturer osv. Då vi har sjukt mycket jobb framför oss. 
Så jag matchar in det då det passar bäst. 

Hur som helst :)
 Bara för jag inte skriver i bloggen varje dag vad jag o Sune gör betyder inte det att han bara står i hagen. Så oroa er inte. :) 
Nu ska jag iväg till självaste Sunday. Sen efter det ska jag vidare mot Skäve för och träffa en underbar tjej. 
Det är nämligen dags att skriva över Abbe till hennes nya mamma. 
Kommer såklart sakna henne även om det är ett tag sen hon åkte ifrån mig. världens sötaste nordis! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0