Härliga Fredag

Började min dag med att köra Stoffe till jobbet och sedan vidare upp till stallet. Tog ut hästar, mockade å grejade lite sen red jag. Va en härlig förmiddag! :) smörjde åsådär när jag var klar.
Karre fick även bli strechad & masserad efter passet. Red ut med honom och galopperade i lite backar. Tränade åter igen på tempoväxlingar, tempoväxlingar och tempoväxlingar. Han blir verkligen uppmärksam på mina hjälper och får jobba ordentligt! ;) Här byggs de muskler för fulla muggar!
Sedan åkte jag hem och började städa hela huset. Tvättade å grejade med typ allt möjligt på alla 3 plan haha :) Fint vart de iallafall och är himla skönt när de är klart. Jag tycker de är ganska kul att hålla på hemma bara tiden finns! Skulle ni kanske vilja ha en videoblogg om hur det ser ut hemma hos mig?
 
Pappa kom hit med Atlas <3 Han ligger just nu på golvet och sover på ett duntäcke. Vi sitter i soffan å väntar på att x-factor ska börja. Hoppas ni alla har en bra kväll! :)
 
  / Em

Kommentarer
Postat av: Annalena

ja! jag vill se hur det ser ut! :D :D

2012-11-02 @ 20:15:13
URL: http://annalenaort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0