Gratis biljett till Globen Horse Show från SvRF!

I förrgår fick jag ett mail från Svenska Ridsportförbundet! Jag är en av ridsportens Stjärnor och får därför en biljett till fredagkvällens föreställning! Shitt :O
Men huur ska jag göra? Snälla hjälp!?!?
 
Jag har idag och imorgon på mig att bestämma mig om jag tackar ja eller inte.. Tänk va roligt att få den chansen liksom! Skulle verkligen vilja åka dit! Men inte själv.. "/ Finns det ingen som vill följa med?
 
De snurrar ordentligt i mitt huvud.. Tiden skulle ja kunna ta mig och råd de har ja.. visst behövs de ordnas med lite hästvakt åsådär.. Kan ingen bara höra av sig å ge mig en spark i röven , å säga att klart vi ska åka!?
 
  / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0