Energin är väl inte på topp

Började dagen med en ruskigt skön sovmorgon! Tror jag behövde det efter gårdagens vakna timmar. Det är inte direkt ofta jag har så ordentlig sovmorgon.
Åkte till stallet när ja vaknade å mockade å sen red ja ut på Pim å hade Karre som handhäst. Båda skulle vi skritta ut idag så då gjorde jag så. Sen duggregnade det konstant så kändes inte lockande att rida ut 2 ggr. Hästarna skötte sig kanon. Tror Karre va lite trött från igår. Tur att han har vilo dag imorgon.
 
Åkte hem en sväng när jag va klar i stallet. Fixa lite hemma å sen typ vid 5 åkte ja å Stoffe upp dit där hästarna står igen. Han skulle greja med bilen å då passade jag påp att pyssla med hästarna lite extra. Borstade, myste å friserade lite :) Älskar att bara få vara med dom å mysa!
 
Nu är det kväller igen, ska göra lite bra inlägg till imorgon, eftersom jag varit så off idag. Så håll utkik vettja ;)
 
Mina älsklingar <3
 
 
  / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0