Det som väntar på något gott..

November är verkligen den månad på året som jag tycker minst om! Det är kletigt, mörkt,kallt, snö, geggigt, ännu mörkare osv osv. Tur att kommande sommar närmar sig för varje dag som går!
 
Nästa år ska vi verkligen visa vad vi går för. Jag & Karetino. Tillsammans. På tävlingsbanorna. Jag ska minsan visa att jag, utan någon annan som betalar och fixar-jag kan jag också! Jag ska minsan visa att min icke hundratuseltalshäst också kan! Och det är jag som gjort allt jobb med honom. Det är jag som lärt honom det han kan. Jag litar på honom. Och han litar på mig. Vi är ett team!
 
 
  / Em

Kommentarer
Postat av: My

Vilken trevlig blogg! Jätte fin =) Kram My

2012-11-12 @ 20:32:13
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0