Deep shitt

Denna låten får stå för hur dagen har kännts. Bara lyssna och njut..
 
 
Mycket tankar. Ibland stressar jag alldeles för mycket i mitt liv. Jag försöker sköta mitt jobb efter bästa förmåga. Jag försöker sköta mina hästar efter alla konstens regler. Jag försöker vara en underbar flickvän och ha tid för att umgås med min älskade pojkvän. Jag försöker hinna med att sköta hemmet, maten å allt där till. Givetvis hjälper Stoffe till hemma, men jag vill dra mitt strå till stacken.
 
För det mesta går det bra, men det finns inte mycket tid över till annat. Utöver dom dagliga sakerna som ska göras, så vill jag ha kontakt med vänner & familj - kanske hälsa på någon gång.. Jag vill träna och tävla med hästarna. Hitta på saker med Stoffe. Sköta bloggen så gott jag förmår.Bilarna ska hållas i gott skick.. Massor!
 
Livet är inte fläckfritt och varje dag erbjuder nya möjligheter och motgångar. Man får försöka tackla dom så gott man kan. Alla mina dagar är inte ljusa. Alla mina dagar är inte roliga. Men då tillåter jag mig själv att deppa ihop lite. Tillåter mig att gråta (när ingen ser)! Lyssnar på passande musik och låter tankarna fara ikring.
Men sen blir det bättre. Efter lite depp så blir jag gladare och kan köra på i full fart igen.
 
Tack för att ni lyssnade. Nog med deep shitt för denna gången.
 
  / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0