Bra dag!

Åkte till stallet till strax efter 7. släppte ur hästarna och fixade allt åt dom i stallet. Fyllde massa höpåsar så ja behöver inte göra de imorgon. Sen åkte vi en vända med en massa skräp, hade transporten å packa in i. Skönt å ha de gjort. När ja kom tillbaka så tog ja in Pim & Karre. Cassi tog in sina, så skrittade vi ent ur med dom alla 4 :) Gick toppen bra! Förutom att Katrre ska äta lite på Pim å även på min fot ibland :P
Tur att Pim är snäll ;)
 
Sitter just nu i soffan med datorn i knä. Håller på och eldar också så det blir varmt i huset å varmt vatten så ja kan duscha. Får se vad jag ska ha på mig ikväll då.. Vi ska på bio klockan 19.00 nämligen. Minns inte när jag senast va på bio.. det är braaa många år sen. Så det ska bli kul!
 
  / Em
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0