We are young

Blev och hämta hö idag istället, skönt och ha de gjort så slipper man tänka på det i helgen då jag egentligen tänkt hämta. :) 
Så nu svider det sådär härligt på armarna av alla småsår från balarna. ;) 
Det påminner mig om sommrarna när man var liten. Hela höskullen skulle fyllas med två stora hövagnar. då var man rödprickig på både armar och ben. (Y) 
Men det äre värt, jag gillar småbalar bäst. vad föredrar ni? :)


Nu ut i sommarvädret på promme med Atlas.Hur härligt som helst! 
Idag har jag även hunnit tvätta bilen, skönt. Något mindre roligt var den stora fågelskiten på rutan jag såg nu när jag parkera... tack herr fågel! 







Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna - Livet som ryttare i storstan

älska låten!

2012-05-27 @ 21:42:07
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0