Vuxet!?

Jaa frågan är den om jag just vart lite vuxnare idag.. haha :) har nämligen tagit mitt första LÅN! Inte illa va =P 25 år och har inte tagit nå lån. Men nu var det verkligen dags att unna mig själv en riktig bil. Har inte varit och skrivit papper än och fått hem den, men det blir av nu under eftermiddagen ;) kuuul för mig!
Att äntligen ha en ordentlig bil som dessutom får dra transporten lagligt :D som de ska vara ;D

Kan även berätta att jag kommer att flytta Pim & Karre imorgon till hällefors (: Om mina planer genomförs som de är tänkt <3



Nu lär jag göra lite nytta, som typ hämta ved, handla mat å duscha å just de laga mat också ;)

Återkommer så snart jag kan igen :) försöker få in blogg.se i telen men har inte fått de å funka än.. ja är ju som inte så himla teknisk =P


<3 Älskade flickor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0