Vilken dag!

Mycket har hunnits med. 
Somnade dock på soffan i förmiddags, opps. Men kom fort på fötter igen, i med en ny tvättmaskin i tvättsugan sen mot stallet. Stallmöte, planering av sommarhagarna och så började vi fixa till två av alla hagar som finns. Skönt och ha börjat med det å.:) 
Sol och värme, det gillas! 

Efter det åkte jag hem, storstädade! vilken hemmafru jag har varit idag alltså! 
Jag har tvättat, dammat, damsugit, torkat golvet, PUTSAT FÖNSTREN, lagat mat o diskat.
ojojoj stoora pluspoäng!

Nu tar jag det bästa till sist. Mot stallet för tredje gången idag och ta ett pass på ridbanan, lite hoppning blir det. 

Efter det ska jag släppa in hästarna sen så får vi se vart jag tar vägen. ha en kanonbra torsdagskväll hörni! ;) 




bild på Sune från förra hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0