Torsdag



Satt knappt vid datorn nånting igår. Efter jobbet åkte jag till stallet och mockade, hjälpte Maja skruva i broddar på hennes häst sen red jag ut med Sara. Tog en vända jag inte ridit innan, kanonfina åkervägar. dock var dom plöjda(?) en bit men inte allt som tur var. :) 

Hem, lagade mat och åt sen iväg och åka Johans bil som han lagat under vintern. kanonfin bmw! Köpte den krockad och nu är den klar, h*lvete vad den går! haha där kan man snacka sug i magen :D 

Dags för frukost nu, mata magen lite. 
Redan varit och mockat och borstat en hög med schabrak som ska på tvätt. Gjorde allt det efter jag tagit ut hästarna alltsåå. 

Nej, vi hörs! Hej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0