Tisdag

Håller på o tvättar jag, i finvädret! duktigt..
fortfarande sjuk och det suger.

Iallafall, idag har jag jobbat och slitit, anmält till tävling nästa helg och slängt in första tvätten i maskinerna. 
Nästa tävling så tog jag clear round 80 och 90. varför? jo, därför att jag tänkte vi skulle ut och skutta lite. målet att ha en bra känsla på vägen hem, två bra rundor! lekande lätt, sen så höjer vi upp oss på vanliga höjden igen. 
Tror det blir bra det där. 


Nu ska jag iväg och handla mat, skicka iväg ett bett jag sålt (det raka med fasta ringar). Senare ikväll så blir det stallet och lite arbete på ridbanan! Det blir lite dressyr idag tror jag, markarbete.




Haha!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0