tävlingssug..

Hemkommen och det första man får göra är att städa efter en blomma som åkt i golvet av fönstret som var på glänt. krukan höll iallafall. :) 
Kollade tvätttid och det fanns nu, så den högg jag direkt! Johan fick ta över matlagningen. 

Idag fick jag sällskap av Julia på ridturen, hon fick ta atlas. :) Roligt med sällskap av nån utifrån "hästvärlden". Hon fick dessutom rida på hemvägen när jag ledde, och hon sken som en sol! :) 


har anmält mig till Borlänge Ryttarsällskaps tävling Rommehoppet som håller till på gräsbanorna inuti travbanan i romme. Alltså på gräs och dom hålls under midsommarhelgen. Tog 90, 1m som är på fredagen. ska bli riktigt skoj! :) 
Funderar på att efteranmäla mig till falun nu på lördag. Blir nog eventuellt så, dock bara skutta en clear round på 90. 

Såå sugen på att tävla så ni anar inte!! :) 



drömmer mig bort till att köpa egen gård med stall o garage. skulle vara så himlans underbart. stall till mig, garage till karln..;) Men man får hålla sig lugn tills just det huset dyker upp. rätt storlek, rätt gård, rätt område.. aa you name it.;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0