tagga tävling

Ute och gått i regnet, i tygskor. Man tager vad man haver. och nog blev man blöt alltid! 
Så nu blir det dusch innan det är dags att dejta kudden. 

Imorgon är det utsläpp innan jobbet. Sista "extrautsläppet" just nu. :) 
Hoppas hinna mocka i morgon bitti dessutom. Så jag kan rida ut den turen jag tänkt mig i morgon eftermiddag.:) Då den kräver minst 1,5 timme.
Skulle behövt hämta stolpen och tråden dessutom, får se när jag hinner det. vill ju få upp gräshagen så fort som möjligt. Jag ska nämligen slå upp en liten plätt så Sune får äta lite gräs, vänja magen, under tex eftermiddagarna. liite trött på jordhagar..

Torsdag - ledigheet! Då tänkte jag hoppa, få se vad för övningar vi hittar på. 
Fredag - Funderar på Nybroberget. Ledig även då så tid finns. 
Lördag - Markarbete. Reglera galoppsprång och jobba till en lugn och mjuk häst. Tagga för söndag!
Söndag - tävling i Säter. dock bara 80,90. Målet=två bra rundor och en härlig känsla på hemvägen! ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0