Sommarvärme !!!

Fast jag har förbjudit mig själv om att tjöta om väder här så är idag ett undantag.. vilket härligt sommarväder!!!
Otroligt skönt, och ovant måste jag säga! Känns konstigt med shorts lixom..;) 

Idag kom iallafall bäste Anki och skodde Sune. Tog en annan sorts skor fram, som jag glömt namnet på. rolling nånting.. dom hjälper visst till ett rundare steg, spännande få se om man märker någon skillnad sen! :) Hon berättade att en del har märkt skillnad som på natt och dag. 

Dock så blir det omskoning om en månad på båda fram då det ska i brodd till en hopptävling på gräs i Juni. Sen skoningen efter det blir det rolling-skor runt om! :) 

Red ut med bettlösa, skrittade en sväng, käkade gräs i solen och bara hade det jäkligt bra. 
Roliga mannen ville dock inte käka gräs när vi var ute, knashäst. han skulle bara skritta på han. men väl hemma igen gick det bra att stå still o käka. :) 



det står inte på förens vi är igång igen ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0