Ojdå..

Man hade visst en blogg att uppdatera.. 

Jag kan ju börja berätta att S tappade halva framskon när vi var ute o red i fredags.. ooo damn..
Letade hovslagare hela kvällen, ingen kunde. fick tag i en tjej som iallafall kom och drog bort den andra halvan. 
(Ja, skon hade gått av på mitten vid broddhålet.) 
ömfotad häst, nysmort träns, förbygel och en halv sadel sen blev det inte mer. 
avanmälde mig till tävlingen, åkte o jobbade. lördagskvällen befann jag mig på liljan med massa folk. det är inte ofta jag går ut men när det väl händer då jäklar, dansas det! :) 


Sur o tvär för att det inte blev nån tävling men vad gör man, det är som det är. och det kommer fler tävlingar. :´) 
Min söta lille Sune får mumsa gräs istället. 
Hörs o syns!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0