LÖRDAG

Har sovit alldeles för länge idag tycker jag. Iallafall fått på mig ridkläderna och ätit frukost. sitter nu med en kopp kaffe. 

Hade varit kalasskoj att åka till hopptävlingarna som är på Lugnet i Falun den här helgen. Men det hinns inte med idag, får åka till min egna söta häst istället! :) 
Lite mysko men längtar tills vi skicker ut på ridtur idag- taggad!. som om det var evigheter sen(igår..). Ja men hellre de än att tvingas rida. ;) 
haha, men dags och åka till min röda herre. 
I eftermiddag är det jobbdags för mig så vifår väl höras i möre då. tjing! ;) 



dom betar sida vid sida. haha!
Sune nyfiken av vad Atlas gör, och Atlas har koll så Sune inte kommer för nära. sötisar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0