Kvällstur

Idag blev det en tur tillsammans med Cattis och Marion på kvällen. jättehärligt. och det märks att Sune stått några dagar, piggelin!

Idag har jag inte stressat nånting på eftermiddagen, kvällen, SKÖNT! 
Planerade upp dagen perfekt! ;) 
Ny telefon har jag också! :) Sony Ericsson xperia nånting.. håller på och bekanta mig med den. ;) 


Imorgon blir det nog ett dressyrpass, känns behövligt! :) 
Efteranmälde mig nyss till 90 cm på lördag, taggad. ska bli riktigt roligt. lite lustigt att det blir samma klubb som vi tävlade sist, haha! 







Kommentarer
Postat av: caroline

hej!

Jag har vara ridit i den 2 gånger så den är i fint skick :) jag tycker att den är skön och smidig att ha på sig :) och den finns i Falun :)

2012-05-30 @ 09:19:36
URL: http://benzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0