Helgsysslor

jag har kommit på mig själv att ofta inleda inläggen med en liten väderprognos för dagen. vem fan bryr sig om att jag berättar om sol och regn här egentligen? nej, skärpning va!? :) 


Nyss ätit egenpanerad fisk med kall gräslökssås, skitgott blev det! 
Ledig fredagskväll det är skönt det, men i morgon kväll äre jobb igen. 


Idag blev det uteritt på en timme ungefär. det blir alltid minst en timmes uteritt när man rider ut, vilket är bra givetvis!:) Det blev lite klättring och samlad trav, även samlad galopp upp för en sandbacke, från skritt. oj vad han frustade på grabben. 


Funderar på att ta en lång tur i morgon, upp för Nybroberget kanske. Då blir det mer klättring och mer frust. ;) 
Jag är så galet hoppsugen! letade omkullfallna träd hela ridturen, hittade ett iallafall som vi brukar skutta över. :) På söndag ska jag iallafall hoppa lite på banan vid stallet tillsammans med maja, tror sara skulle hjälpa oss dessutom!:) 



Majas nordisgrabb Pilen och min skruttisSune. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0