blandad kompott, måste skriva av mig.

tar tillbaks det där senaste. även om jag kanske tycker att vissa saker borde sett anorlunda ut. 

Nej, inte gräva ner sig i sånt där.. 

Tisdag! Det blir väl till och hämta Atlas efter jobbet, promenaad,  lite pyssel i stallet, då Sune är skolös än. grabben med stort G. synd att jag rider ut så jävla mycket med han så skorna flyger! ;)
men då får han ju mycket motion iallafall ! 




Närmsta tävling inplanerad blir 2 Juni, 9 Juni sen rommehoppet på midsommarafton tror jag att det var. 
Vad ju tänkt att åka till älvdalen först den 3 juni men hoppar över det, så jädra långt ju och så ska jag jobba sent lördagskväll så då hade jag nog varit rätt så död. ;P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0