ABBE, mitt fina kallblod



Tänkte uppdatera er om min fina nordistjej Abbe! 

Hon är ju utlånad på foder, och hon som har henne trivs jag jättebra med! 
Vi hade kontrakt till maj i år, men ska nu förlänga kontraktet ett halvår. sen så får vi se vad som händer. 

Hon står där på lösdrift med två pojkvänner, verkar må kalasbra, och det känns så bra kan jag lova. 
Om jag hade haft tid och pengar hade jag gärna haft henne här men, det finns ju inte idag. 
Hon gör nog bättre nytta hemma hos Lena än hos mig. Min fina Babbsan <3 





Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg <3

2012-05-24 @ 13:36:21
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Julia Wester och Frances Use

Hej!

Kolla gärna in min blogg som handlar om mig och travaren Frances Use. Det handlar om våran utveckling från början och frammåt. Hon har haft det svårt under en period och nu försöker vi bygga upp tillit mellan varandra. Planer är att kunna tävla lite i höst. Skulle vara jättekul om du ville kolla in och kanske kommentera? Kram på dig!

2012-05-24 @ 22:58:11
URL: http://francesuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0