Ett Ponnyminne

Tänkte dela med mig utav ett av alla ponnyminnen, tillsammans med våran c-ponny Lady.




Jag var kanske 13 eller 14 år, vet inte riktigt. Men jag fick i vilket fall som helst för mig att det skulle vara fränt att galoppera upp på Bispbergsklack med Crazy Frog spelandes i öronen. Vi bodde nämligen i en by på ett berg och så fanns det även en väg upp till själva toppen. 

En taggande låt som jag tyckte var bra då. haha! 

Sagt och gjort. jag stoppade lurarna i öronen och öste på. Lady fattade bara inte vad fan det var som lät. så hon blev ju lixom lite på tårna av det där mysiska ljudet(musiken). Taggade på som fan och vi galopperade iväg i full fart. Grymt roligt, något som dock bara hände en gång. 



Söta lilla häst, dig har man många minnen med! :) 


Vill ni ha fler ponnyminnen?? ;) 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja alltid kul med ponnyminnen! :)

2012-03-28 @ 16:12:52
URL: http://mylittleponies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0