Torsdag

Så, nu har vi också fått nya blogg.se
tror nog vi var sist av alla? 
 
Äntligen hemma.
Idag efter jobbet så jag har ätit kebab med the crew. göttans! 
Sen for jag till Aubiose/Norells och böt till bruna boots. Mycket bättre och mycket nöjdare, haha! :D 
Fick med mig ett par nya ridhandskar för jag har tappat bort dom andra, och ett JW schabrak. läckert! ;) 
Dock inte det med engelska flaggan, det ska också inköpas, såsmåningom. 

Vidare mot stallet, smörjde träns och förbygel tillsammans med Sara, Maja och Celina. 
Vi är tre i stallet som ska vara med i morgon föressten, riktigt skoj! 
Sen hämtade jag Sune, red markarbete. Det gick hyfsat. det brukar ju vara att det blir bättre i slutet men idag var det näästan tvärtom. Tror han hade lite träningsvärk från igår, stackarn. 
Gjorde lite galoppövningar och en liten studs. 
Efter det, duschade sune. Tänkte först bara ta svamp o hink för jag visste inte vad sune tyckte om slangen och ville inte bråka.. men provade slangen och det gick bra! det måste vara nått han är van med sen förut. Kul och märka sånt där! :) 

Smörjde resten av grejerna, packade och fixade. Allt är klart, skönt. 
Imorgon väntar en rolig dag. Ska snart gå och lägga mig men borde äta nått, får det bli Max kanske? 
Tänker inte ställa mig o laga mat.! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0