Tisdag och Fredag på samma dag

Hej hopp på er allt trevligt folk! 

Idag har det varit fullt upp, och jag gillar det! 
For upp till pappas gård, där jag växt upp med stall på gården o hela köret. älska stället!! 
Klippte gräset, vilket jag faktiskt tycker är kul. vet inte om det är nått fel på mig men jag tycker faktiskt det! :) 
Dock så rååka jag klippa rakt över en elsladd.. opps ..

Sen blev det mot affärn, handla massa mat, hem och dra ihop lite tacos, bra gött! 

Avslutar med en kväll i stallet och en tur tillsammans med två till. 
Hängde med på en vända jag aldrgi ridit förut och den vändan blev ingen favorit. 
Blev både plus och minus, det bra var klättervägar och stigar där hästarna får titta vart dom sätter tassarna. 
det dåliga var.. lera, MYCKET sten och massa stockar en bra bit. nej då kommer mammiga mamman fram i en och man vill inte gärna utsätta sin bästa vän för onödiga skador eller likande. men vi tog oss runt, ska tydligen vara bättre när det inte är så jädra blött. Annars fin väg o sådär. 







I morgon är det nationaldagen och jag är ledig. :) 
Den dagen ska jag ägna mig med bygge av ännu en sommarhage. Ridning och städa. Träffa upp lite vänner tänkte jag också. 
Vad ska ni göra ? :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0