Tisdag

sommarväder..

regn, sol, regn.
Idag har jag varit till Sune en sväng, red dock aldrig, känner ingen movitavion när de e så mycket annat just nu.
Så for iväg till den älskade gården o byggde hage!

ja ni är allt nyfikna vad som händer va? de kan ni få vara ett tag! ;)
flytt på g iallafall, om en viss framtid.


Fick upp ett gäng stolpar. Inte lätt heller när det är sten överallt, älskade berg!
fortsätter i morgon. Finns mycket o göra o de e bara att sätta igång.
Ev hittat en ponnypolare också. :) fint med framsteg.
Tänker fixa åt Sune först sen tar jag mig själv. känns mer viktigt att göra så.

Nej, ha en bra kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Flytt på g tillbaka till Bispberg? :)

Svar: för Sune svar ja! :) men jag själv får bo någon annanstans :)
Emelie Wester

2012-06-26 @ 22:55:01
Postat av: Johanna

Vad kul för sune :) Då är ni inte långt bort för en framtida träning och eventuellt ridsällskap :)

Svar: nej precis! :) Du råkar inte veta någon ponny som vill vara sällskap över sommaren? :)
Emelie Wester

2012-06-27 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0