Rommehoppet Midsommarafton

I fredags var vi och tälade igen. Då mitt på travbanan i Borlänge under BORS midsommartävlingar.
Strålande solsken, det var jävligt varmt! en långärmad skjorta ska inhandlas så man kan rida i det, har just nu bara kortärmade..

Men vilken häst!!
Så sjukt glad och stolt! Det gick kanon! Fick dock 8 fel i 90 o 4 fel i 1m. Men är väl själa ritten som räknas. Sune var så jäkla lugn o fin så ni anar inte!


90klassen
Var han riktigt fin som ja skrev, lyssnade kanon. dom två riven blev på en linje då vi kom tokigt på första vilket ledde till nedslag på andra.
Var riktigt glad ändå!;)

1m klassen
Ännu nöjdare! Lugn o fin häst, han var så duktig! och jag ska faktiskt klappa mig själv på axeln också för jag red mycket bättre idag än vad jag gjort! framsteg, det gillas!
Fick ett litet nedslag på sista hindret (en klassiker). Men vi hade lika gärna kunnat klara det för kom bra på det också. tror det var trötthet faktiskt.

Hade ju gått två klasser o så var det väldigt varmt. ren otur, men det gjorde inget. för det här var våran bästa runda hitills! Känner mig taggad till nästa start, mer än någonsin!:)
Gick bra med underlaget också. var våran första tävling på gräs men de gjorde ingen skillnad. :)

Få se om jag lyckas lägga upp lite bilder och till och med en film. filmad med mobilen så de får ni då ta. bättre än inget!

Jag vill gärna ha film när jag hoppar för och se hur det såg ut, så man kan utvecklas mera genom det. Tycker ni också så? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0