Hoppsugen!!

Måste börja med att tala om att jag är huuur hoppsugen som helst! Det närmsta hoppning ja kommit nu på sistone är lite stockar i skogen och just nu tittar jag på ridsport på tvn :) dom visar från global Champions tour- Cannes :) då vart ja glad när jag såg de!

Nåväl.. Karre verkar lite bättre med hostan, han hostade ca3 ggr när jag red iväg sen inget mer. Va ut och skrittade honom på lång tygel i en timme idag. han fick skritta igår också, få se om hostan kan försvinna. :)

Pim fick också komma ut och skritta idag. I skogen å klättra lite ;) det gick sp bra så. Pimmi är hur pigg som helst :p

Imorgon blir det eventuellt tömkörning för karres del och kanske dressyr med pim :) när karre är frisk igen ska jag minsan åka till ridhuset och hoppa! :D får se om ja kan hålla mig eller om jag och pim åker och skuttar lite hihi ;)

/ Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0