Hemmapyssel

duschat, lagat o ätit mat, klippt lite lugg(vågat, enligt mig själv), kollar film med ett glas vitt vin. fan vad vuxen det sistnämda lät! ojojoj, nej än är jag inte vuxen. 


I morgon blir det markarbete med mycket bommar, liggande och upphöjda. han ska verkligen få lyfta på fötterna. 
Ska sätta mig och skriva ner alla avstånd på en lapp o lägga i stallet. bra när man glömmer eller inte vet! 
Jag kan erkänna att jag är urusel på att veta avstånd i huvudet, har bara koll på en del.. 

hästarna ska dessutom få gå o en större gräshage i morgon. ska vi kalla den oturshagen? för det var där sune trampa skon snett första dagen.. :P Det får inte hända igen! 


Ha en bra lördagskväll gott folk! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0