Helgen

inte uppdaterat så bra, sorry.

kan sammanfatta dagarna lite kort med uteritter, hopptävling, 50årsfest och möhippa.haft fullt upp i helgen! :) 

Hoppade ju i Falun igår, endast en 90 CR. Tur man startade tidigt för när jag skulle lasta sune igen började det regna, och det höll i hela dagen. inge vidare.. blåste som fan dessutom. 
fick två riv och ett stopp. stoppet tar jag på mig helt då jag glömde svänga till nästa hinder i tid då 6an o 7an stog som i en båge. valde att göra omstart som slutade på 8 fel. kändes otroligt mycket bättre. 
nöjd över dagen trots att vi inte var felfria. :) 

Kommer upp bilder o filmer senare! :) 



Idag är jag seg efter gårdagen. Var ut på möhippa nämligen!:) 
Vi badade bubbelpool, åt gott och gick ut, kanonkväll. 

Redan varit och mockat o sådär i stallet, blir nog en skrittur ikväll!:) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0