Vilken dag :D

Städade ju som sagt så att de vart någålunda ordning här hemma :) Gubben min har inte kommit hem än, men har lär nog dyka upp strax :)

Eftermiddagen vart det Stallet <3
Började med att rida Karre, elina red med på Cisco :) Vi red ut en sväng i det strålande solskenet, som faktiskt värmde! :D Super härligt! Och lite galioppbus vart de också haha! Karre va förvånansvärt lugn idag (tror det är för att dom pulsar i så mkt snö som det är i hagen dom bytt till). Han bjöd bara på ett enda bocksprång-dock ett riktigt rejält! haha bus grabben ;)



Direkt efter att vi motionerat herrarna så vart det damernas tur! Jag red Pimmsan och Elina hjälpte mig rida Sillan :) Först tänkte vi rida samma runda med dom, men latmaskar som vi va så satte vi inte på oss reflexer och det vart å skymma skapligt fort, så vi "värmde upp" lite runt åkrarna sen gick vi in på min ridbana. Ja, vi hoppade över en snövall också haha skitkul! ;D Tänkte vi skulle skutta lite på ridbanan också,gick bra :) Men saaaataaaan va Pim laddade! Hujja! =P De tyckte hon va kuuul!  Slutade med att vi skuttade över ett räcke på 130 ;)


Duktiga härliga pimmsan <3

Nu ska jag leka lite på datorn tänkte ja :) Om en stund ska ja ha popcorn time haha ;)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0