Veckan som kommer

Under veckan som kommer så är det några grejer planerat iaf. Lite typiskt på lördag är det en klubbtävling i dressyr på Ludvika RK, men karln min fyller ju 30 år den dagen.. Känns lite taskigt att lämna honom själv på sin 30-årsdag för att åka på en liten klubbtävling haha :) Men kanske åker en sväng och tittat och peppar dom små töserna som ja vet ska rida ;) Typiskt att de ska vara på samma dag.. Men ja får satsa på nästa gång istället.


haha mupp-karre-bus innan Hubertusjakten ;)

Måndag-då blir det jobbmöte i Hällefors. Dags att skriva papper sägs de (;
Tisdag - lite festkväll med SvRF i borlänge :) Jag och Elina är inbokade och ska spendera kvällen där!
Onsdag - John Hickey träning ;D Någon som vill följa kanske? Bli frisk syster så du orkar rida du med <3
Torsdag -Fredag - Är det inget speciellt inplanerat som jag vet än iaf :) Kanske kan passa att ha lite träning då? Får se vad jobbmötet ger imorgon, hur mkt man törs planera in..
Helg -Fira gubben min,givetvis! :D Så förvisso har jag ju en del att förbereda inför det, storstädning, tårtbakning å ja.. Listan kan göras lång!

Hur ser eran vecka ut? :)



       

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill följa med på träning! Hör av dej i så fall :)

2012-02-06 @ 00:13:24
URL: http://mimikgold.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0