Vårväder!

Tjohejsan!
Härligt väder, inget snack om saken. Blev en tur på 1,5 timme idag tillsammans med Celina och Lady. Kul o se vad för vägar det finns o sådär:) Vi red bort till Rommeheds ridbana och tillbaka en annan väg. 
Sune var sjukt lugn och fin! underbart. förväntade mig faktiskt raka motsatsen. vi travade bredvid varandra men de blev inte o gå fortare för de. fick även beröm för hans steg och man blir lika glad varje gång. så glad över min fina lilla prins. :) 

imorgon har jag mitt första utsläpp, Celina ska hjälpa mig o visa hur allt går till. inte så bra koll på vilka täcken som gäller på dom som ska ha osv. Men det ska nog gå bra :) 
Vi har en fast dag med ut och insläpp i veckan. jag har torsdagarna. :) 
Hjälpte även till att ta in dom idag så de har jag stenkoll på nu. :) 

Och ljusare tider går vi mot dessutom, visst är det härligt? solen går upp sju och ner halv sex, grejt! och mer blir det :) 




Plötsligt så känns våren och sommaren inte alls så långt bort... :) 





Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu ligger Veckans blogg uppe på bloggen! Kolla in och se om det var just du som vann! Här hittar du inlägget, http://dailyhorses.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-v-8.html#comment !



Vann du inte denna gången? Var gärna med igen genom att kommentera det i inlägget! :)

2012-02-29 @ 22:52:43
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0