Typiskt..

Jag är ju inte allt så frisk som ja borde vara idag =/ har feber nu också *stor suck!!*
Har iaf jobbat å de gick bra för min del, men hamnade i kö då det hände en olycka efter vägen. Fick efter en stund veta att det var en kollega till mig som lagt ikull timmerbilen i diket. Fick vara lite telefonist å se till att polisen tala m chefen så dom kunde underätta anhöriga åsådär..


Som ni ser va en ganska ordentlig avåkning.. :( Bilen är heelt mosad, men trots detta klarade han sig utan större skador! =O Helt otroligt! Och vilken lättnad det var när polisen kom och berättade det så att jag kunde ringa chefen och vidarebefodra det.

¨Försöker göra så lite som möjligt denna kvällen. Febern är väl inge bättre så vet inte hur ja ska göra imorgon.. om ja ska va hemma och bli frisk eller försöka jobba.. hum =/

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0