Tjejiga Atlas

nyss varit ute o gått en promenix med atlas. :) 
Skönt det är ute nu! dock lite kallt på kvällen, eller så är det jag som e en fryslort(?)
Då jag glömde reflxselen när jag tog med atlas hem så får han gå med sunes två rosa benreflexer ihopsatta runt halsen. så fint så :) 



Blev en ridtur på Sune idag också. :) hann rida lite i solen iallafall innan den gick ner bakom berget. 
glad och framåt i vanlig ordning. 


Imorgon tänkte jag försöka hinna åka och kolla på john hickeyträningen. Emelie och Elina rider ju. :) 
Nästa träning är det min tur! dvs om två veckor :) 

Atte!

bilden är från förra året.
inte alls så mycket snö nu. den är ju påväg o tina bort. vårtecken! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0