This or That

Sporrar/ spö -om jag skulle få välja..

Vojlock/ schabrak -mycket snyggare! vojlock är lite ridskolevarning alá 90-tal.

Ponny/ häst -därför att! ;) ålder och storleken på mig. vill ju tävla dessutom.

Barbacka/ sadel -gillar det bättre, speciellt ur träningssynpunkt.. men barbacka är mysigt de å.

Ute/ inne -uteritter är väl härligt! även utomhustävlingarna är mer och föredra än inomhus.

Hoppning/ Dressyr -Jag är en hoppryttare!

Ryktborste/ hovkrats - Hästen blir renare av endast en ryktborste än av endast en hovkrats ;)

Shettis/ islandshäst -soo cute!?

Valack/ sto -svårt val, men Sune e valack så det får bli det ;)

Skydd/ lindor -För jag är så dålig på att linda. haha!

Kompisar/ stallet - Gillar både och. Och det behövs både och!

Ridning/ stallskötsel -Allt har sin charm. Men aldrig att jag skulle ha helinackodering. de e ju faktiskt halva nöjet o mocka skit! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0