Taggar inför hoppträning

Och så var det kväll igen.. Karln är fortfarande borta :( Verkar inte ha gått nå bra. Nått med att han fått fel starttid å kvaddat.. hum =P
Nåväl. Hästarna är nattade å de är vääldigt kallt ute! Vi har förberett för imorgon, allt är packat och tillåmed inpackat i bilen, transporten är typ redo åsådär hehe (: Förbereder oss på riktigt kyla imorgon med.. å ja som aldrig verkar få upp någon ordentlig värme i mig!


Imorgon får jag rida i min älskade hjälm igen haha  *lycka*

Karre får vara marinblå imorgon :)
Annalena skulle nog följa med oss så om kameran örkar med kylan så kanske det blir någon bild eller filmsnutt.. men hoppas inte på för mycket.


En lite muppbild på mig å Karre från sista tävlingen förra året i Rättvik :)

Är för övrigt vääldigt mätt, jag och Elina proppade i oss varsin pizza! haha ojoj.. Vi var ju så hungriga..

                  / Emelie






Kommentarer
Postat av: NoraB

Sv: ja det kan man nog säga. min åsikt är nog att ta bort hästen så den slipper lida den kommer aldrig bli helt frisk i fötterna.

2012-02-04 @ 21:02:18
URL: http://artimida.blogg.se/
Postat av: NoraB

Sv: bra det för den ska inte behöva lida progrund av en dålig människa.

2012-02-04 @ 21:08:49
URL: http://artimida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0