Sunnansjö

Just nu befinner jag mig hemma hos bästaste syster vid deras rangliga köksbord. ;) Dom äter lunch och jag dricker jordgubbsvatten, namnam.
jordgubbar = fruktstund med vovvarna (:

Åkte direkt hit efter stallet. mockade och fixade allt. myste med Sunis i hagen när det snöade som värst. andra stunden var det solsken lixom. Tog även en av dom största skottkärrorna och fyllde den med isklumpar, de ni. tung som h*lvete blev den. och tog bara det som låg löst, minst lika mycket kvar vid hagen, fastfryst. Det kommer ju inte direkt bli kul när allt den där isen tinar direkt.  :)

får ni också världens isberg bredvid vattenbaljan?




Nu ska ja ha lite tid tillsammans med Emelie innan Sunnansjös årsmöte! :)
Jag har valberedningen till nästa års styrelse och ligger lite halvdant till med det, men det ska nog ordna sig. har några på g. ;)


hittade en bild på en liten karamell-karre.



Kommentarer
Postat av: Emelie

haha malin då! de är ju en karamell- Sillan ^^

2012-02-19 @ 20:37:12
URL: http://systrarnawester.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha:D just de :) såg ja nu xD xD

2012-02-19 @ 21:00:40
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0