Sovit mig genom dagen..

Har verkligen tagit det lugnt idag! =P Febern har ju slagit till och jag har mest sovit. Inte ens öppnat datorn på hela dagen förens nu :) Värktabletten gjorde iallafall gott! Ska bli frisk imorgon är min plan. Har faktiskt inte tid att vara sjuk nå mer! Känns inte alls kul att börja på nya jobbet och sen bli sjuk direkt... =S Inte alls bra. Men inte så mkt man kan göra åt det..


Karre är säkerligen väldigt pigg nu.. de är nog Pim & Sillan också. ja hoppas ja har ork att göra något
 med dom imorgon :) Hovis kommer å slår på Karres sko imorgon iaf-bra! :)

Just nu sitter jag och kollar på världscupen i dressyr som går på tv:n. Ska snart göra varma mackor som får bli kvällsmaten för idag;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: tack Emelie!



det vill jag mer än gärna! Du får gärna hjälpa mig att komma över rädslan:) Jag är jättetacksam om du vill hjälpa mig! Jag vill ju gärna kunna rida utan att vara rädd...:)

2012-02-29 @ 22:32:30
URL: http://matildathorud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0