Sov dags (:

Visst är det så :) Det blir en tidig kväll för min del, måste försöka komma upp vid halv 3 nämligen =P
Drygt. men men. Då slutar ja ju tidigare också så de vore skönt så man kommer hem och kan rida medans det är ljust!

Träningen i Pärlby gick kanon :) Super duktiga tjejer som kämpade på bra ;) 5 stycken va dom som red idag-kul! Dom fick avsluta med att hoppa bana på valfri höjd och det gick kalas ^^ Sillan var med i gruppen och hon hoppade en bana på 90 cm. Så duktig tjej så :)

Efter träningen red jag Nicko :) Lämnade kvar hindren så hoppade även honom samma bana som tjejerna fick göra för mig. Han kändes så fin så :D Fick mycket beröm av hon som äger honom, och det värmde i hjärtat <3


Nicko en dag i januari :)

Både Pim & Karre har varit på utetur idag :) Solen värmde å de va så härligt så ;) Imorgon skulle ja vilja dressyra på Pim och tömköra Karre. Ja hoppas ja hinner de :P Annalena skulle gå en promenad med Sillan, braa det är precis va hon behöver tkr ja :)

Nej nu ska jag försöka sova lite inför imorgon.. är ganska nervös :( huuhu.. hur ska de här gå.. känner mig liksom inte alls förberedd =/ Nåväl. Hoppas någon där ute håller tummen för mig att det ska gå bra =P

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0