Söndag - flyttat

Sjukt dålig uppdatering från min sida, jag vet! 
Men jag har verkligen haft fullt upp.
Kanske dags att avslöja det jag skrev om igår. 

Jag har bytt stall! 
På väldigt kort varsel, har länge kollat runt efter stallplats. och när jag fick nys om den här så åkte jag och kollade i lördags, och började flytta samma dag. Sune fick komma dit idag. 
Han delar hage med ett jättehärligt kallblod:) så fin!  dom verkade direkt gilla varandra. Dom är även boxgrannar, perfekt ju! :) 

Nästan allting är klart. Jag ska hämta en garderob i bispberg och hämta det sista i gamla stallet. lite hö och spån. 

Kommer givetvis sakna Hovgården. underbart stall på alla vis. Dock så har allting ändrats så fort så allting har blivit så fel och det var inte alls roligt längre. jag menar, visst ska man trivas i stallmiljön? det är ju en självklarhet. 
Nej så nu hoppas jag på att det här kommer bli jättebra! 
Närmare hem dessutom så jag kan gå/cykla till stallet. skönt! :) 


Kan visa er senare hur det ser ut, ska bara göra mig lite "hemmastadd" först. 

Trevlig kväll på er! 
Nu blir det ost och kex (: 




det här är inga problem för oss <3

Kommentarer
Postat av: JNoz ridsport

lägg upp bild på nya stallet :)

2012-02-27 @ 00:17:00
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0