Solskens-tur och Logga

Det blev markarbetes träning på förmiddagen med Karre. Solen sken - och värmde faktiskt! :) Riktigt härligt! Dagens träningspass gick ut på att jag skulle kunna reglera honom att gå av nära respektive längre ifrån, både på en enkel bom på marken och på ett mindre räcke. Känner mig mkt nöjd med dagen, dock är det något som vi kommer få jobba med mkt :)

Nu grejar jag lite med företaget, tänkte ja skulle skriva in mer på hemsidan åsådär. I början av nästa vecka hoppas jag att  den får sin egen domän ;D Har ritat ihop en logga jag funderar på att ha.. Nyfikna? :)


Har glömt att visa dessa,inskaffade dom i tisdags när ja va in på Aubiose en sväng :) Kunde faktiskt inte låta bli haha ^^


    

Kommentarer
Postat av: Paulina

sv: ja tack detsamma! Händer något roligt ikväll då? :)

2012-02-11 @ 18:58:51
URL: http://alwayssmiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0