Sista måndagen..

som arbetslös ;D var ju alltså till Hällefors idag på möte, skrev papper och från och med nästa måndag börjar jag jobba :) Timmerbilen som jag ska köra är inte färdigbyggd så tills dess ska jag åka med andra och få lite mer kranvana och även kanske hjälpa till på verkstaden.. =O herre gud?!? Blonda lilla jag på ett verkstads golv? haha! De kan ju bli intressant ^^



Pimmsan brunstar lite för övrigt, hel nipprig är hon =P Igår va de bra nära att ja ramla av när hon slängde sig runt för de va ju en läskig skylt som stod där, som inte alls brukar stå där juuu..  Knasmajjan själv (:

Idag när jag & Annalena va ute med Karre å Cisco på en barbacka tur, så hände de en lite halvläskig grej.. När vi kom upp mot skogen, liksom på väg in på en annan väg så slängde sig hästarna runt å ville sticka tillbaka. Annalena såg något som stod i skogen, likande en hund sa hon.. Jag såg inget, hade fullt skubb å hålla mig kvar på min lille ponny=P Det kanske bara va en räv eller nått, den stack i vilket fall in i skogen när den såg oss. Vi vågade faktiskt inte fortsätta utan valde att vända..


Nu har jag en hemmagjord pizza i ungen så det blir strax mat ;)

       / Emelie

Kommentarer
Postat av: Noomie

Haha aw, söt gäspbild! :) Ni har inte lust att byta bildlänk förresten?(:

2012-02-06 @ 22:18:48
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Susanna

Svar: tack så mycket :D

2012-02-06 @ 23:45:48
URL: http://susannawestman.blogg.se/
Postat av: Emma

Var det i skogen ovanför oss?

Vi har haft vargspår på baksidan och även haft en äckel ståendes nere på åkern.. Så skrik och sjung när ni rider upp där:P

Vet dock ej om någon sett honom i vinter men spåren var där förra vintern och vi såg honom i somras två ggr på åkern...

2012-02-07 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0