Se upp..

Ska ta och lägga mig strax innan ja gör nå dumt..Är på ganska dåligt humör, jag har inte varit det hela dagen. Men det är väldigt mycket som snurrar i huvudet. Man vet för mycket på något vis. Å det har hänt en del grejer här ikring, vem vet de kanske ja kan blogga om sen någon gång men inte just nu. I vilket fall som helst så gör det mig förbannad att ungar kan ljuga sådär. Vart finns uppfostran?? vart finns det egna tänket? Samvete? Vad vill en sån person med sitt liv egentligen? Kasta bort det i en 10 år framöver? Hur blind kan man vara då man inte ser dom som sträcker fram handen för att hjälpa, och istället för att ta den så vänder sig ungen om och skiter i den?!? Beter sig på de där viset.. Är det coolt de? HERREGUD. Världen behöver hjälp ibland...
ååååå
ursäkta språket. Som sagt jag ska gå och lägga mig. det är nog bäst (:


Sån tur att jag har mina älskade hästar. jag vet vart jag vill och satsar och kämpar ditåt.
Det krävs hårt arbete inte bara snack. Saknar redan mina hästar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0