Sadelprovning och ett underbart dressyrpass

Sjukt nöjd över dagen! 
jobbat tre dagar nu utan das chef på jobbet. han har varit på sjömässa ute på östersjön. 
Fixat bokningar och lunchbuffeérna utan han. jag och två till. känns bra! 
Faktiskt så stärker sånt där en lite grann, håller ni med? 

Sen vidare hem till min sjuka karl. vet inte om jag smittat han eller om han har smittat mig. vi blev sjuka samtidigt:P slängde in en tvättmaskin och inväntade emelie o elina, för o fara till aubiose. 
Köpte ingenting, men hittade ett snyggt lila stalltäcke med hals. myys! de hade sune velat haft. :) 


Sen vidare till stallet, sadeln låg bra! :D 
Emelie o Elina tackade för sig o åkte på den där kommunikationskvällen.
Jag fixade sune, redo för dressyrpass!
Och så bra det gick! Sjukt nöjd, sjukt fin häst och sjukt skön sadel!!
Gaah. vilken WOW-känsla när man satt sig. vad fan har ja druttat runt i innan egentligen? 
enorm skillnad. 
Kom mycket bättre ner i sadeln, fick en bättre sits och kom åt han mycket bättre. 
Tänk vilken skillnad en sadeln gör egentligen. 
dock är den svart, jag gillar mest ljusare brunt. men ändå. ska prova den i morgon på johnträningen också få se då. :) 





Dressyrpasset då. Gick kanon som sagt. han gick i en jättefin form. låg o rund. lyssnade super på mina hjälper. kändes så bra! ibland har man sina dagar då allt verkligen sitter, kan säga att idag var en sådan dag! 

laddad för morgondagen! har smörjt o packat så de mesta är klart. träningen börjar två timmar efter jag slutat jobbet så finns inte så mycket tid över till annat då eller. 
Och hoppas på att sune är på sitt bästa åkatransporthumör. ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0