Såå ensam..

Precis jobbat klart. Tänkte leka med julia men blev inte så. Så blir en hemmakväll - helt ensam.. snyft.. kan vara skönt de å. men afan, kommer dö av uttråkning :) 



Hoppade ju med Sune som jag skrev tidigare idag :) det gick bra! Vi var som mest 3 st på ridbanan, kul med lite rörelse på Hovgården! 

Jobbade med att korta och länga mellan hindren. hade bara två små krysshinder. var alltså inte höjden vi tränade på idag. Att jobba på det mellan hindrena är minst lika viktigt! 

Nått jag lärt mig att tänka på på tävlingsbanan är "jag ska ha ett bra sista galoppsprång". Det funkar!
Is i magen och vänta. Hade det tänket i Rättvik i höstas och det hjälpte mig faktiskt. Så nöjd över min tränare E, hoppas på o träna för henne snart igen. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0