Så borde det vara..

Att nu när jag vaknar upp på morgonen så är förkylningen som helt bortblåst :) den överraskade mig hux flux på söndags morgonen och nu har ja gått runt snorig, dunkande huvud och med "lock" för öronen =P Så kan jag ju inte ha det eftersom jag ska iväg och träna i helgen.. :) Så bort med den helt enkelt!

Hoppas att även denna jobbdag flyter på utan alltför stora bekymmer.. Igår gick det ju skapligt bra iaf =P Ingenting gick sönder och det är bra ^^


Bus ponnyn brallade till på ridtuen igår och trampade av sig en sko.. *morrr*
Dom vart aprädda för några människor som stod i en busskur.. hetrregud, ponnysar då ^^
Har jagat min hovis och hon kommer så fort hon kan och räddar oss :) Senast på torsdag iaf. Hoppas tidigare så jag hinner rida honom ordentligt innan helgen.. :)


Detta inlägg är tidsinställt = inga garantier att förkylningen är som bortblåst.. =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0