Ridturer i solsken

Vilken dag det har varit! :D Verkligen superhärligt!
Tänk att lite sol får oss att känna oss så mycket piggare och gladare ;)
Red hemma vid lunch en sväng, bara skrittade och travade lite, kändes bra karre va dock piggelin som vanligt ^^

Klockan 1 hade jag en privatlektion för en tjej som brukar rida för mig, tycker att det gick super bra!
Efter det åkte jag till Pärlby och red Nicko. Första gången jag red ut på honom själv. Funakde kalasbra! ;) Han va lite spänd nån gång och tittade på lite saker, men ingen fara alls. Tror både han och jag njöt av att vara ute i det fina vädret. haha va ja tjatar om vädret helt plötsligt^^


Nu kommer snart Annalena, då ska vi plocka in hästarna och sedan dämpa ner i soffan för att kolla på Ponnyakuten ;) haha jag kan faktiskt inte låta bli att se på det! Har en lite rolig grej på gång angående PA.. Håll utkik, det kommer så småningom ;)

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0