Peppad efter toppen träning

Nu har jag gjort kväller för idag :) Hästarna är inne och nattade. Träningen jag hade i Pärlby idag gick super :D Idag var dom 4 stycken som tränade, min tanke var att vi skulle träna på kombinationer, jag hade en kombination med räcke-räcke å ett glp språng, sen hade jag en till kombination med oxer-oxer med två glp språng :) Satte även upp en trippelbarr. Dom klarade det så fint så ;D Blir så hilma glad och peppad att fortsätta när man ser allas framsteg, om ni bara visste hur mkt det värmer i en när man får vara en del av er utveckling! Superkul! :D



Inväntar att gubben min ska komma hem :) Undra om det blir att provsmaka ena smörgås tårtan tro.. ;)

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0