Oh Hjälp =O

Jag måste verligen bestämma mig för vilket klubb jag ska tävla i år..
Det finns ju några klubbar i Dalarna, men dom två jag står och väger mellan är
Ludvika Ridklubb eller Borlänge Ryttarsällskap.. Det finns liksom fördelar med dem båda. (: Skit svårt å välja!!

Alternativ 1: www.ludvikaridklubb.se




Fördelarna med Ludvika RK
-Det är nära mig, eftersom jag ska lösa hallkort där behöver jag vara medlem också.
-Stor utebana, bra ridhus, terrängbana
-Folk härikring får upp ögonen mer för mig


Alternativ 2: www.bors.nu


Fördelarna med Borlänge RS
-Det blir ingen ridhushyra på Johnträningarna.
-Som jag förstått det har man "förtur" till plats på Johnträningarna.


Jag är ju inte aktuell för något lag i år direkt. Karetino är ju bara 5 år, Pim ska jag inte tävla hoppning med och Silver Lady är för orutinerad och vill inte pressa henne. Hon har utläkt spatt så är lite försiktig med henne.

Lite orolig är jag om jag inte tävlar för Borlänge Rs (har gjort det i.. 2-3 år nu ), men om jag väljer Ludvika RK istället att jag inte får ha kvar min plats för John.. 

HJÄLP Någon?!?

         / Emelie

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Emelie!

Som dem förklarade för mig förut när jag stod i samma kval, behöver du inte tävla för Bors för att få "förtur" till träningarna för john, bara du är medlem i bors så är det ok :)

2012-02-02 @ 07:10:14
URL: http://pernillamets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0