Nystart!

Kändes konstigt att inte svänga av riksvägen mot Hovgården idag. 
Och inte nog med det, så glömde jag svänga mot Hesse(stallet) påvägen. haha! var i en helt annan värld i telefonen med Emelie - Hopplaget! :D
så jag drog hem, ska byta om och nu dra till Sunelur. :) 

Få se vad vi gör idag. tar in honom och borstar lite. går ut en sväng kanske. Så han får bekanta sig lite med den nya världen. :) 
Tänkt på honom hela dagen, hur det går och om han trivs. Men det tror och hoppas jag. :) 



Har även med mig atlas hem. han fick sitta bredvid mig i framsätet eftersom hela min bil är *host* fullproppad med hästsaker! Ska fixa en garderob snart, har en i bispberg men måste ha hjälp och hämta den..:) 


Nej, dags för stallet, hörs senare! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0